![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hyggetur til Jossi
Rakk akkurat å ta en hyggetur til Tomter for å titte/beundre karet til Jossi før vi begge dro på ferie. At jeg kom hjem uten å handle, var ett spørsmål om å holde ett løfte og ikke mangel på fristelser. Blir garantert handling neste gang
Det som imponerte meg mest var hvor gjennomført hele rommet var. Alle som har lest tråden til Jossi vet det jo, men å se det selv var noe helt annet. Spesielt alt han har dekorert rommet med, selvplukk som dykker. Mange gode historier der. Fikk sett på bakrommet også, men glemte helt å ta bilder der inne. Anbefaler alle som har muligheten til å ta en tur. ca 25 min fra Moss. Takk for titten Jossi
|
||||
|
||||
|
Takk for et kjempehyggelig besøk. Flott å få treffe deg "live" og ikke bae her på forumet. Og de går VELDIG fint an å komme uten å handle. En seriøs akvarieprat er aldri å forakte
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
||||
|
||||
|
Sitat:
Ingen av gjenstandene kommer fra vrak som var eldre enn 100 år ved bergingsdato, disse ville da ha tilhørt Staten siden de hadde gått under fornminneloven. Hadde selvsagt ikke ønsket å stille ut gjenstander som ikke hadde vært lovlig ervervet. |
|
|
||||
|
||||
|
Sitat:
|
||||
|
||||
|
Sitat:
Ble nesten redd jeg hadde lakt egget nå..... Godt du kan svare for deg selv Jossi
|
||||
|
||||
|
Hehe. Neida, slapp av guttungen. Flotte bilder.Av gjenstander som jeg trygt kan vise frem. Takk enda en gang.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hehe. Nei, du tenker nok på ratttet fra en båt som ble bombet i Rognan i 1940. Skulle gjerne hatt rattet fra Titanic ja.... |
|
|
||||
|
||||
|
Er der roret til D/S Skjerstad ?
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Nei, dessverre.
Men har vært på en del andre vrak her oppe mellom Tromsø og Narvik. Ps. fantastisk flott hjemmeside du har om vrakdykking. |
|
|
||||
|
||||
|
Tror akkurat DET faktisk befinner seg på kontoret til James Cameron!
|
||||
|
||||
|
Sitat:
Må ikke bli for ensporet vet du Tromsø er idag et av mine aller største favorittmål som dykker. Drar dit hvert år. |
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|