![]() |
|
|||||||
| Forside | Diskusjoner | Kjøp&Salg | Foto/Video | Linker | Grupper | Hjelp | Medlemsliste | Kalender | Marker forumene som lest |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
||||
|
||||
|
Kranglete Nanostream
Metallstangen som impelleren snurrer rundt er løsnet i den ene Nanostream'en min, og varierte forsøk på å feste den igjen har hittil ikke lyktes. Er det noen som har noen formening om hvordan den har vært festet i utgangspunktet?
|
||||
|
||||
|
Mangler du kanskje en liten svart "knott" i enden av impelleren, etter propellen?
|
|
|
||||
|
||||
|
Det gjør jeg, men jeg tror egentlig ikke det har vært noen svart knott med i bildet på noe som helst tidspunkt :)
|
||||
|
||||
|
Den pinnen skal sitte støpt inn i pumpehodet. Hvis den er løs, har dessverre pinnen antakelig brukket helt innerst i pumpehodet. Jeg har selv sett dette skje på et par av den eldre utgaven av nanostream etter korrosjon og slitasje.
| Visningsmoduser | |
|
|