![]() |
|
|||||||
| Forside | Diskusjoner | Kjøp&Salg | Foto/Video | Linker | Grupper | Hjelp | Medlemsliste | Kalender | Marker forumene som lest |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
||||
|
||||
|
Deltec vs Red Dragon
Av en eller annen grunn sprakk pumpehuset til min Deltec hlp 8070 pumpe i natt. Årsak : ukjent Tips?
pumpe kolaps 1.jpg pumpe kolaps 2.jpg Jeg trenger derfor råd om jeg bør gå for en sterkere pumpe Deltec 8070s eller evt en Red Dragon 2 Titanium? Det andre er jo om man trenger Intervall løsningen på Deltec pumpa eller ei? Ser også at Red Dragon pumpa leveres med 10V tilkobling som jeg da går ut fra er til å kobles opp mot Aqua-copmutere - stemmer det? Alle tips mottas med takk.... Så et lite rop om hjelp til dere i Stavanger området - Noen som har en pumpe til låns? trenger god løftehøyde min. 4 meter |
|
|
||||
|
||||
|
Her må det ha vært varmt! Normalt skal varmesikringen på de nyere HLP pumpene hindre noe slikt. De som har varmesikring har en rød markering på toppen der hver ledningen går inn.
Jeg fikk min gamle HLP 100/80S overhallet hos fabrikk for ca 1.000,- for noen år siden. Når jeg fikk den tilbake så den omtrent ny ut. Forsøk å kontakt forhandler/importør. Jeg gikk via svensk forhandler siden min var innkjøpt der. Jeg kjøpte den brukt der. Du kan jo også forsøke å kontakte Deltec direkte.
| Visningsmoduser | |
|
|